Aerial jóga Alaptanfolyam Szeged

 

4 napos AERIAL jóga alaptanfolyam Szegeden 2018 őszén Eszterrel


Voltál már néhányszor aerial jógán és egyből beleszerettél? Szeretnéd részletesen megismerni ennek a stílusnak az alapjait, hogy egyre magabiztosabban és pontosabban tudjál gyakorolni? Esetleg van már otthon hammock-od, de szükséged van iránymutatásra, hogyan gyakorolj? Ez nem oktatóképzés, a tanfolym célja a saját gyakorlás elmélyítése. A részvételhez semmilyen korábbi jógás, vagy aerial jógás tapasztalat nem szükséges.

A kétszer két napos képzésen lépésről lépésre haladva fedezzük fel az aerial jóga gyakorlás főbb ászanáit, megtanuljuk, hogyan vegyük fel és hogyan jöjjünk ki biztonságosan a pózokból, milyen lehetőségeket, variációkat érdemes az egyes testhelyzeteknél kipróbálni. Minden nap végig elemzünk egy-egy teljes gyakorlást is, amit utána már egyedül is bármikor biztonsággal elvégezhetsz otthon. A képzés során megbeszéljük az esetleges kérdéseket, kockázatokat, illetve, hogy mire érdemes figyelni a gyakorlásod alatt.

Az Unnata® Aerial jóga egy new yorki jógatanárnő, Michelle Dortignac nevéhez kötődik, aki 15 éves jógatanári tapasztalatát felhasználva kezdett el azzal kísérletezni, hogy egy, a mennyezetre rögzített selyem hintával (hammock-al) új dimenziókat nyisson jógagyakorlásában. Michelle és csapata évek óta képez aerial jóga oktatókat az Egyesült Államokon kívül a világ különböző pontjain. Magyarországról Korpás Eszter volt az első, aki elvégezte Michelle oktatóképzését és megismertette az Unnata® Aerial jógát itthon is gyakorlók százaival. Ha már voltál nála aerial jóga órán, megtapasztalhattad, hogy a hammock használata hogyan segít ráérezni a pontos irányokra és testtudatosságra, ami a célunk a talaj menti gyakorlás során az ászanák pontosításával és a figyelem befele vezetésével.

Az aerial jóga segíti izolálni az izommunkát: segít ellazítani azokat az izmokat, amik nem szükségesek a testhelyzet megtartásához, ezzel „beleengedve” magunkat a megfelelő pozícióba. Nagyon jó lehetőség az izmok fokozatos terhelésére, fejlesztésére, nyújtására. Úgy növeli az izmok rugalmasságát, hogy az elengedésre helyezi a hangsúlyt, így engedi, hogy a gravitáció csak tegye a dolgát, különösen a kritikusan beszűkült testtájakon: a vállöv területén, a szívközpont területén és a csípő körül.

   


 

A tanfolyammal kapcsolatos főbb tudnivalók:

 

Helyszín: Szeged, Oázis Rehabilitációs és Egészségfejlesztő Központ  (6720 Szeged, Horváth Mihály utca 5.)

Időpont: 2018. szeptember 29-30. és október 6-7., szombatonként 10:00 és 18:00, vasárnaponként 9:00 és 17:00 között 

A tanfolyamot vezeti:  Korpás Eszter hatha jóga, vinyasa flow jóga, Unnata® Aerial oktató, meditáció oktató

A képzés díja: 59.500 Ft, ez a díj tartalmazza a tanfolyam részvételének minden költségét és az eszközök használatát. Ha vidékről érkezel, van lehetőség a helyszínen, vagy a közelben szobát bérelni, ennek megszervezésében segítünk. 

Fizetés: A tanfolyam díját van lehetőség részletekben befizetni, azonban a helyedet az első részlet (20.000 Ft) befizetésével tudod biztosítani. Az utolsó részlet befizetésének határideje az első képzési nap. A befizetésre van lehetőséged az Oázis recepcióján, vagy fizethetsz átutalással, az utalás részleteiről érdeklődj e-mail-en. 

Jelentkezés: Jelentkezni az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.címen tudsz, ha bármilyen kérdésed merülne fel írj e-mail-t, vagy hívd Esztert: 70/5208067
A tanfolyam minimum 6, maximum 11 fővel indul.

 

 


 

Az Aerial jógáról

A lényege, hogy a testmozgást, a gyakorlatok elvégzését egy mennyezetre, vagy gerendára rögzített anyag, hinta vagy hammock segíti. Az aerial jóga gyakorlás lehetővé teszi, hogy megérezd a pontos irányokat, a szükséges és elégséges erőkifejtés mértékét egyes ászanákban, így támogatva akár talajmenti gyakorlásodat, bármilyen stílusban gyakorolsz.

Az aerial jóga gyakorlása igénybe veszi az egész testet, pontos figyelmet és fókuszálást igényel. Az emberi test az evolúció során természeti környezetben fejlődött: ismeretlen terepeken mozgott, futott, kúszott, fára és sziklákra mászott. Az aerial jóga a tradicionális jóga gyakorlatokat kombinálja ezekkel a természetes mozdulatokkal.

Nagyon sok pózban kapaszkodó és mászó mozdulatokat használunk, ami az egész testet igénybe veszi. Ezek a képességek fejlesztik a teherbírást, a tudatosságot és a kontrollt, amelyek mind hasznunkra válnak a haladóbb tradicionális gyakorlásunkban, például a fordított testhelyzetekben, de olyan alap ászanákban is segítségünkre vannak, mint a lefele néző kulya, vagy a deszkapóz.

Azzal, hogy új dolgokat próbálsz ki, számodra ismeretlen területeket fedezel fel, új oldalról ismerheted meg önmagadat és a képességeidet is. Egy újfajta mozgásforma elsajátítása segíti megerősíteni benned a fejlődés, a növekedés, a bátorság érzeteit mind fizikai, mind mentális szinten. A rácsodálkozás képessége a kulcs a fiatalság megőrzéséhez. A gyakorlásodat csak segítheti egy kis nevetés, egy kis kíváncsiság, az öröm és új helyzetek megtapasztalása. Ha új dolgokat próbálsz ki, növeli az önbizalmadat, ezzel növelve a hitedet a saját képességeidben. Ezek a pozitív gondolatok hozzájárulnak ahhoz, hogy a hétköznapjaid is egészségesebbé, boldogabbá váljanak.

További infók az Aerial jógáról és Eszter óráiról ITT.

 

 Miben más az Unnata® Aerial jóga, mint a többi antigravitációs jóga?

  • az Unnata® Aerial jóga órán egyaránt gyakorlunk a levegőben és a talajon, így megtapasztalhatjuk, hogy a hammock használata hogyan segít ráérezni a pontos irányokra és testtudatosságra, ami a célunk a talaj menti gyakorlás során az ászanák pontosításával és a figyelem befele vezetésével
  • megtanuljuk, hogyan maradjunk végig kapcsolatban a talajjal, hogyan „ne szálljunk el” gyakorlás közben
  • segíti izolálni az izommunkát: segít ellazítani azokat az izmokat, amik nem szükségesek a testhelyzet megtartásához, ezzel „beleengedve” magunkat a megfelelő pozícióba
  • nagyon jó lehetőség az izmok fokozatos terhelésére, fejlesztésére, nyújtására
  • úgy növeli az izmok rugalmasságát, hogy az elengedésre helyezi a hangsúlyt, így engedi, hogy a gravitáció csak tegye a dolgát, különösen a kritikusan beszűkült testtájakon: a vállöv területén, a szívközpont területén és a csípő körül
  • a teljes óra lassú ritmusban, a légzés folyamatos megfigyelésével és tudatosításával zajlik, segítve a test és az elme ellazulását, a relaxációt
  • a passzív fordított testhelyzetek során lehetőségünk van megtapasztalni a bandhákat minden tudatos erőkifejtés nélkül

 

 

A tanárról

Korpás Eszter jóga- és meditáció oktató, az aerial jóga mellett hatha, hatha flow és vinyasa flow stílusokat tanít. 2015-ben Magyarországról elsőként végezte az Unnata Aerial Yoga oktatóképzését és közvetlenül a new york-i iskola alapítójától, Michelle Dortignac-tól tanult. 2 éve tart aerial jóga órákat és workshopokat Budapesten és vidéken is. 

Alapítója és vezetője a belvárosi Yogatree Studiónak, ahol a "talajmenti" óráit is tartja.

Tagja a Vinyasa Flow Jóga Egyesületnek, ami kizárólag vinyasa flow jóga tanárokból áll és fő céljuk a jóga és a vinyasa flow stílus népszerűsítése. Rendszeresen szerveznek ingyenes illetve adománygyűjtő eseményeket, néha egészen különleges helyszíneken (hídon, múzeumokban stb.) jógáztatják meg az érdeklődőket.
 
 
 

 

 

Hírlevél feliratkozás

Kapcsolat

Yogatree Studio

1073 Bp. Erzsébet krt 51. mfsz. 1.
+36 70 520 8067
info (@) yogatree.hu

 

Yogatree Studio

Instagram Instagram


Brilliant Instajoom

This endpoint has been retired

Facebook